Retourneren

Retour- en teruggavebeleid

Retourzending aanmelden

Het is vereist een retourzending aan te melden bij Jeroen van den Akker Mannenmode, alvorens het teruggezonden wordt.

"*" geeft vereiste velden aan

Kan ik mijn bestelde product(en) retourneren?

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

Wat kan niet geretourneerd worden?

  • Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten.
  • Producten die niet in de originele staat verkeren.
  • Producten zonder labels en/of originele verpakking.
  • Ondergoed.

Hoe werkt retourneren?

Bij je bestelling ontvang je een retourformulier.
Gaarne dit volledig invullen en met je product mee terugzenden naar onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugstorten op je rekening.

Mocht u het formulier niet ontvangen hebben, dan kunt u het formulier hierboven uitprinten.

Je kunt het product per post terugsturen, maar je kunt het product ook zelf terugbrengen. Ons adres staat op de website onder ‘over ons’, alsmede op de leveringsbon die je bij je bestelling ontvangen hebt. Het is helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. Meer informatie hierover vind je onder ‘Wanneer ontvang ik de retourbetaling?’

Waar kan ik het retour formulier vinden?

Klik hier om het retourformulier te downloaden.

Kan ik mijn bestelde product ook ruilen?

De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is en de labels er nog aan zitten. Neem dan even contact met ons op via 0031 (0)418 – 540573 of via webshop@jeroenvandenakker.nl.

Wat kost retourneren?

Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

Wanneer ontvang ik de retourbetaling?

Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten en exclusief retourkosten, wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij.

Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

Omruilen

Wanneer u er voor kiest om een product om te ruilen, dan zitten hier geen extra kosten aan verbonden.

Overige vragen

Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product?
Neem dan contact met ons op via webshop@jeroenvandenakker.nl of via telefoonnummer 0031 (0)418 – 540573.

Meld je aan

Nieuwsbrief

Naam

Belangrijke mededeling

Het is vereist een retourzending aan te melden bij Jeroen van den Akker Mannenmode, alvorens het teruggezonden wordt.

Dit kan gedaan worden via het formulier op de retour- en teruggavebeleid pagina

Open chat
Hoi! Noa hier, wat kan ik voor je doen? 🙂